Általános szerződési feltételek

Vállalkozó adatai.: 
Digital Asset Investments Kft.
2017, Pócsmegyer, Bükkös utca 16.


A jelen Általános Szerződési Feltételek (a továbbiakban: ÁSZF) a www.dermachom.hu (a továbbiakban: Szolgáltató) képviseli: Digital Asset Investments Kft. által nyújtott elektronikus kereskedelmi szolgáltatásokat igénybe vevő Ügyfél (a továbbiakban: Partner) jogait és kötelezettségeit tartalmazza. (Szolgáltató és Ügyfél a továbbiakban együttesen: Felek). 
A Partner a megrendelés feladásával kijelenti, hogy a jelen Általános Szerződési Feltételeket elfogadja és magára nézve kötelezőnek ismeri el.

1. Általános tudnivalók, a Felek közötti szerződés létrejötte

1.1. A jelen ÁSZF hatálya kiterjed a Magyarország területén nyújtott minden olyan elektronikus kereskedelmi szolgáltatásra, amely a www.dermachom.hu weboldalon (a továbbiakban: Weboldal) található elektronikus piactéren (a továbbiakban: dermachom.hu Webáruház) keresztül történik. Továbbá jelen ÁSZF hatálya kiterjed minden olyan kereskedelmi ügyletre Magyarország területén, amely jelen szerződésben meghatározott Felek között jön létre.

A Szolgáltató a termékek adásvételében a termék külföldi forgalmazójának (továbbiakban: Forgalmazó) megbízásából, mint közvetítő kereskedő vesz részt. A Szolgáltató a termék megrendelésében kizárólag, mint közvetítő kereskedő vesz részt, kizárólag közvetítő szerepet tölt be. Szerződő felek között a szerződés a weboldalon található termékekre vonatkozóan ráutaló magatartással jön létre.

A Partner Webáruházban történő vásárlását az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény (”Ektv.”) szabályozza, 
azzal, hogy a jelen ÁSZF-el az Ektv. 5.§ (2) és a 6.§ (1)-(2) bekezdéseiben foglaltak szerinti tájékoztatást megadta a Szolgáltató.

Bankkártyás fizetésre jelenleg nincs lehetőség.

1.2. A dermachom.hu Webáruházban történő vásárlás elektronikus úton leadott megrendeléssel lehetséges, a jelen ÁSZF-ben meghatározott módon. A Partner megbízza a Szolgáltatót, hogy a Partner nevében továbbítsa rendelését, valamint a vételárat a termék forgalmazója felé. Partner tudomásul veszi, hogy a Szolgáltató a Webáruházban szereplő termékekkel nem rendelkezik, kizárólag közvetítői kereskedelmi minőségben van jelen. A Webáruházban megjelenő termékeket és hirdetéseket a Forgalmazó megbízásából szolgáltató jelenteti meg és kezeli. Szerződő felek megállapodnak, hogy a termékek külföldről történő beszerzésével, szállításával kapcsolatos terhek és az esetleges vámfizetés kizárólag Partnert terhelik.

1.3. Raktárkészlettel kizárólag a forgalmazó rendelkezik. A forgalmazó a megrendelt terméket közvetlenül a Partner részére szállíttatja, postázza a meghatározott szállítási feltételekkel, ami a szállítási szabályzatban szerepel. A Szolgáltató a termék megrendelésétől, annak átvételéig szolgáltat. A Szolgáltató a meghirdetett termékek minőségéért, eredetiségéért, jogszabályi megfelelőségéért és ezek ellenőrzéséért nem vállal kötelezettséget és felelősséget. Ezekben a kérdésekben kizárólag a forgalmazó felelős.

2. A Szolgáltató vállalja: 
2.1 
- A forgalmazó és a Partner közötti adás-vétel közvetítését 
- A megrendelés valamint a vételár továbbítását a forgalmazó felé 
- A termékreklamációk közvetítését a forgalmazó és a Partner között 
- A Webáruházzal, hirdetéssel összefüggő kérdések és kérések kezelése és 
megválaszolása 
- E-számla kiállítása a közvetítői kereskedői jutalékról (ezt a díjat a 
termék ára már tartalmazza, ezért külön fizetni már nem kell)

- Garanciális igények teljes körű közvetítése: Partner tudomásul veszi, hogy Szolgáltató raktárkészletet nem képezhet, raktárkészlettel nem rendelkezik, ekként a garanciális igények vonatkozásában Szolgáltató csak közvetítő szerepet lát el. Partner tudomásul veszi, hogy garanciális igény érvényesítése során a termék postázását és a forgalmazó részére történő visszajuttatását – a forgalmazó címére, azaz külföldre - Partner köteles intézni, e vonatkozásban Partner köteles eljárni; ezen eljárás teljes körű költségei a Partnert terhelik. Szerződő felek közül Szolgáltató vállalja, hogy garanciális igény esetén, a fentieken kívüli ügyintézést, levelezést Partner kérésére és 
képviseletében a forgalmazóval elvégzi.

2.2 Jelen megállapodást a Weboldalon való részvétellel, a termék megrendelésével, vagy megvásárlásával a Partner elfogadja és tudomásul veszi, továbbá befogadja a Szolgáltatótól az e-számlát, amely a közvetítő kereskedői szolgáltatás díjáról kerül kiállításra (Ezt az összeget a termék ára már tartalmazza, ezért külön fizetni már NEM KELL)

3. Adatvédelem:

Tárhelyszolgáltató: 
Shopify Inc. 
150 Elgin Street, Suite 800 
Ottawa, ON K2P 1L4 
Canada

3.1.A Szolgáltató a mindenkori hatályos adatvédelemről szóló törvény rendelkezéseit figyelembe véve kezeli a Partner adatait és azt harmadik személynek át nem adja. Szolgáltató a Partner által részére a Webáruház 
használatán keresztül megadott adatot harmadik személyek részére nem szolgáltatja ki, semmilyen formában; a Partner által megadott adatot csak a jelen ÁSZF-ben rögzített tevékenysége során az ott rögzített szükséges mértékben használja fel. Szolgáltató a megrendelés teljesítését követően a Partner adatokat nem tárolja, mindösszesen csak azon mértékben, amennyiben Partner az oldalra történt regisztráció során megadott adataival újabb megrendelést kíván eszközölni Partneradatai a regisztrációjához kötötten, más által hozzáférhetetlenül kezeli.

4. A termék ára:

4.1.A Szolgáltató végzi a termék teljes vételárának begyűjtését és azt a forgalmazó felé továbbítja.

4.2 Amennyiben a Szolgáltató minden gondossága ellenére hibás ár kerül a Webáruház felületére és a hozzá tartozó marketing kommunikációs csatornákra különös tekintettel a nyilvánvalóan téves, pl. a termék közismert, általánosan elfogadott vagy becsült árától jelentősen eltérő, esetleg rendszerhiba miatt megjelenő “0" Ft-os vagy “1" Ft-os árra, akkor a Szolgáltató nem köteles a rendelést áron visszaigazolni, hanem felajánlhatja a helyes áron történő szállítást, amelynek ismeretében az ügyfél elállhat vásárlási szándékától. Jelentős eltérésnek minősül - a hazai bírói joggyakorlatnak megfelelően - az adott termék vagy szolgáltatás piaci értékétől akár pozitív-, akár negatív irányban minimum 50 %-ban történő eltérés. Tájékoztatjuk azonban a fogyasztókat, hogy a feltűnő értékaránytalanság (Ptk. 6:98. § ) fogalmát a törvény nem határozza meg.

4.3 A 4.2 pontban ismertetett mértékű hibás ár esetén feltűnő értékaránytalanság áll fenn a termék valódi és feltüntetett ára között, amit egy átlagfogyasztónak is azonnal észlelnie szükséges. A Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény (Ptk.) alapján a szerződés a felek akaratának kölcsönös és egybehangzó kifejezésével jön létre. Amennyiben a felek nem tudnak megállapodni a szerződéses feltételekben, azaz nincs meg a felek akaratát kölcsönösen és egybehangzóan kifejező nyilatkozat, abban az esetben nem beszélhetünk érvényesen létrejött szerződésről, amelyekből jogok és kötelezettségek fakadnának. Ennek alapján a hibás/téves áron visszaigazolt megrendelés semmis szerződésnek tekintendő.

5. Szállítási feltételek 
A termék szállítására GARANCIÁT vállalunk 
A Szállítási költség, értékhatártól és akciótól függően változhat ingyenes 0Ft – 1.990Ft-ig. 
A termékeket a Magyar Posta kézbesíti. A kézbesítés általános feltételeiről a Magyar Postánál érdeklődhet. A pontatlan vagy rossz címzésért a Szolgáltató felelősséget nem vállal, az ezen okok valamelyikéből felmerülő többletköltség a Vásárlót terhelik. 
A termék szándékos nem átvétele nem egyenlő az elállási joggal, amennyiben a Magyar Posta bizonyíthatóan értesítőlevéllel megpróbálta kétszeri alkalommal szállítani a csomagot és a Vevő megtagadta az átvételt a visszaküldés költsége és az adminisztrációs költség, minden esetben a vevőt terheli. 
A TERMÉKEK SZÁLLÍTÁSI IDEJE: A Szolgáltató a megrendelt árut a megrendelést és a sikeres pénzügyi teljesítést követően 10-40 munkanapon belül 8 és 17 óra között házhoz szállítja futárszolgálat igénybevételével. Meghatározott időpontra, órára történő kiszállítást nem áll módunkban vállalni! 
FONTOS INFORMÁCIÓ! 
Meg nem érkezett termékekkel kapcsolatban csak és kizárólag a kifizetéstől számított 70 napig tudunk reklamációt elfogadni, amennyiben lejárt a 40 munkanapos szállítási idő 14 napon belül tudja jelezni a reklamációt! 
Szolgáltató a szállítási díj változtatásának jogát fenntartja azzal, hogy a módosítás a Weboldalon való megjelenéssel egyidejűleg lép hatályba. A módosítás a már megrendelt termékek vételárát nem befolyásolja. 
A megrendelés feladásáról igény esetén megrendelőlapot tudunk biztosítani (Különböző termékek rendelése esetén a csomagok külön érkeznek.) 
A postai csúszásokért felelősséget nem vállalunk! 
A Vevő tudomásul veszi, hogy Szolgáltató a kiszállítást végző futárszolgálat esetleges késedelméért vagy a kiszállítás során bekövetkező esetleges károkért, hibákért felelősséget nem vállal. Vis major, mint például háborús események, természeti katasztrófa, sztrájk, üzemzavar, hatósági intézkedések, foglalás, vágányzár, beszállítók okozta termeléskiesés bekövetkezése esetén a Szolgáltató mentesül a szállítási kötelezettség és a szerződés szerinti szállítási határidő betartása alól. Ilyen esetben minden lehetőt elkövetünk, hogy a szállítást a lehető legrövidebb időn belül folytassuk.

6. Jótállás és szavatosság 
6.1. Minden a Szolgáltatón keresztül rendelt termékre a törvényi előírások szerinti szavatosságot vállal a forgalmazó. Mindennemű szavatossági és garanciális kötelezettséget és igényt a forgalmazó vizsgál felül és jogos esetben teljesít mely során a Szolgáltató és Partner számára segítséget nyújt, a folyamat teljes időtartama alatt.

6.2. Partner tudomásul veszi, hogy Szolgáltató raktárkészletet nem képezhet, raktárkészlettel nem rendelkezik, ekként a garanciális igények vonatkozásában Szolgáltató csak közvetítő szerepet lát el. Partner tudomásul veszi, hogy garanciális igény érvényesítése során a termék postázását és a forgalmazó részére történő visszajuttatását – a forgalmazó címére, azaz külföldre (Távolkelet, Anglia, Németország) a Partner köteles intézni, Szolgáltató vállalja,hogy garanciális igény esetén, a fentieken kívüli ügyintézést, levelezést Partner kérésére és képviseletében a forgalmazóval elvégzi.

6.3. A jótállásra és a szavatosságra a Polgári törvénykönyvről szóló, a 2013. évi V. törvény (Ptk.), valamint az egyéb fogyasztóvédelmi jogszabályok rendelkezései az irányadóak, azonban erre vonatkozó kifejezett írásbeli kötelezettségvállalás hiányában Szolgáltató nem szavatolja, hogy az áru bármely, a Partner által elérni kívánt speciális célra alkalmas.

Kellékszavatosság 
A kellékszavatosság lényegében azt jelenti, hogy bármilyen termék eladásáról is legyen szó, a kötelezett (a termék eladója, a szolgáltatásnyújtást teljesítő fél) a termék hibájáért(pontosabban: a vásárláskor a termékben már meglévő hiba-ok miatt bekövetkező hibáért) kellékszavatossági felelősséggel tartozik. 
Az adásvételi szerződésekben az eladói pozícióban lévő fél ezen felelősségét csakis a termék olyan hibája alapozza meg, amely hibának az oka már megvan a termékben a vásárlás pillanatában is, csak akkor még nem felismerhető (ezért nevezik rejtett vagy gyártási hibának). 
Az eladó kellékszavatossági felelőssége objektív, vagyis független attól, hogy tudta-e, hogy hibában (pontosabban hiba-okban) szenvedő terméket adott el, vagy sem, tehát a jóhiszemű eladó is felel a hibás teljesítésért a vevővel szemben. (A rosszhiszeműség a vevő esetleges kártérítési igényének érvényesítése szempontjából releváns körülmény.) 
Termékszavatosság 
Az új Ptk. vezette be a termékszavatosság fogalmát, ami azt jelenti, hogy a vállalkozás által fogyasztónak eladott ingó dolog (azaz a termék) hibája esetén 
a fogyasztó követelheti a gyártótól, hogy a termék hibáját javítsa ki, vagy - ha a kijavítás megfelelő határidőn belül, a fogyasztó érdekeinek sérelme nélkül nem lehetséges - a terméket cserélje ki. 
A termék akkor hibás, ha nem felel meg a terméknek a gyártó által történt forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek, vagy nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal. 
A gyártó csak akkor mentesül a termékszavatossági kötelezettség alól, ha bizonyítja, hogy 
a terméket nem üzleti tevékenysége vagy önálló foglalkozása körében gyártotta vagy forgalmazta; 
a termék forgalomba hozatalának időpontjában a hiba a tudomány és a technika állása szerint nem volt felismerhető; vagy 
a termék hibáját jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazása okozta. 
Csere esetén a kicserélt termékre, kijavítás esetén a termék kijavítással érintett részére vonatkozó kellékszavatossági kötelezettség a gyártót terheli. 
Közlési és igényérvényesítési határidők 
A Ptk. szerint a fogyasztó a hiba felfedezése után késedelem nélkül köteles a hibát a gyártóval közölni. A hiba felfedezésétől számított két hónapon belül közölt hibát késedelem nélkül közöltnek kell tekinteni. A közlés késedelméből eredő kárért a fogyasztó felelős. 
A gyártót a termékszavatosság az adott termék általa történő forgalomba hozatalától számított két évig terheli. E határidő eltelte jogvesztéssel jár. 
Termékszavatosság tulajdonosváltozás esetén 
A termékszavatossági jogokat a termék tulajdonjogának átruházása esetén az új tulajdonos érvényesítheti a gyártóval szemben.

Jótállás 
A jótállás - hétköznapi és közismert nevén „garancia” - azt jelenti, hogy a jótállást nyújtó fél (eladó) a hibátlan teljesítésért olyképpen felel, hogy a jótállás időtartama alatt felmerült minőségi kifogás esetén 
a felelősség alól csakis akkor mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után, jellemzően a termék fogyasztó által történő nem rendeltetésszerű használata vagy kezelése miatt keletkezett. 
A jótállásnak két fajtája van: 
a jogszabályon alapuló, ún. kötelező jótállás, és 
a felek megállapodásán alapuló, ún. szerződéses jótállás. 
Utóbbi esetben nem egy jogszabály kötelezi bizonyos termékek eladása esetén az eladó felet jótállás vállalására, hanem erre önként - jól felfogott piaci érdekből - kerül sor. 
Jótállási jogosultság tulajdonosváltozás esetén 
Az új Ptk. szerint a jótállásból eredő jogokat a dolog tulajdonjogának átruházása esetén az új tulajdonos érvényesítheti a jótállást vállaló kötelezettel szemben. 
A jótállási igény érvényesítése 
A jótállási igény a jótállási határidőben érvényesíthető. 
Kötelező jótállás esetén ez egy év, szerződéses jótállásnál a jótállást keletkeztető jognyilatkozatban rögzített határidő az irányadó. 
Ha a jótállásra kötelezett kötelezettségének a jogosult felhívására - megfelelő határidőben - nem tesz eleget, a jótállási igény a felhívásban tűzött határidő elteltétől számított három hónapon belül akkor is érvényesíthető bíróság előtt, ha a jótállási idő már eltelt. E határidő elmulasztása jogvesztéssel jár. A jótállási igény érvényesítésére egyebekben a kellékszavatossági jogok gyakorlására vonatkozó szabályokat kell megfelelően alkalmazni. 
A jogosult a választott kellékszavatossági jogáról másikra térhet át. Az áttéréssel okozott költséget köteles a kötelezettnek megfizetni, kivéve, ha az áttérésre a kötelezett adott okot, vagy az áttérés egyébként indokolt volt.

A Szolgáltatót egyes, a 151/2003. (IX.22.) Korm. rendelet 2. §.-ban foglaltak szerinti értékhatárt elérő termékeire vonatkozóan a Polgári Törvénykönyv (2013. évi V. törvény) és a 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet alapján jótállási kötelezettség terheli, amely azt jelenti, hogy a jótállás időtartama alatt a felelősség alól csak akkor mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett. A jótállás feltételeit a Polgári Törvénykönyv (2013. évi V. törvény) 6:171.-6.173.§-ig terjedő szakaszok részletezik.

Szolgáltatót az általa értékesített termékekkel kapcsolatban termék - és kellékszavatossági kötelezettség terheli, melyek vonatkozásában a Polgári Törvénykönyv (2013. évi V. törvény) 6:159.-6.170.§ szakaszai irányadóak.

 

7. Elállás joga

Ha a Vevő nem elégedett a vásárolt termékkel, a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet 20.§ alapján a termék átvételének napjától számított 14 napon belül indokolás nélkül elállhat a szerződéstől. Az elállás bejelentésére Eladó weboldalán keresztül – https://dermachom.hu/pages/visszateritesi-szabalyzat biztosít lehetőséget. Vevő ezen a felületen jelentheti be elállási nyilatkozatát, melyet Eladó haladéktalanul visszaigazol.

Elállás esetén Vevő köteles az érintett terméket haladéktalanul, de legkésőbb az elállás közlésétől számított 14 napon belül visszajuttatni Eladónak eredeti állapotban – címkékkel,  károsodás és használatra utaló jelek nélkül –  minden hozzá tartozó és Vevő részére átadott dokumentációval együtt. A termék visszaküldésének közvetlen költségét Vevő viseli. A csomaghoz mellékelni kell a hiánytalanul kitöltött visszaküldési nyilatkozatot. A fogyasztó a termék tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használatért és abból eredő értékcsökkenésért felel. Ebben az esetben csak az értékcsökkenés összegének levonása után fennmaradó vételárrész fizetendő vissza vevő részére.

Az elállási jog nem gyakorolható – többek között – az alábbi esetekben:

–  olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a fogyasztó személyére szabtak;

–    romlandó vagy minőségét rövid ideig megőrző termék tekintetében;

–     olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza;


8. Jogérvényesítési lehetőségek

8.1. Panaszügyintézés: a Partner a termékkel vagy a Szolgáltató 
tevékenységével kapcsolatos fogyasztói kifogásait elsődlegesen a 
www.dermachom.hu oldalon megjelölt kapcsolat menüpont alatt található e-mail 
címre megküldött panaszlevelével kezdeményezheti; a probléma lehetőleg 
részletes leírása mellett. A panaszlevél fent jelzett e-mail címre 
történő megküldését követően – a levél átvételét követően – a 
Szolgáltató 48 órán belül a panasszal kapcsolatosan válaszlevelet küld.

8.2. Egyéb jogérvényesítési lehetőségek: Amennyiben a Szolgáltató és 
a Partner között esetlegesen fennálló fogyasztói jogvita Szolgáltatóval 
való tárgyalások során nem rendeződik, az alábbi jogérvényesítési 
lehetőségek állnak nyitva az Partner számára:

- Panasztétel a fogyasztóvédelmi hatóságoknál. Amennyiben Ügyfél 
fogyasztói jogainak megsértését észleli, jogosult panasszal fordulni a 
lakóhelye szerint illetékes fogyasztóvédelmi hatósághoz. A panasz 
elbírálását követően a hatóság dönt a fogyasztóvédelmi eljárás 
lefolytatásáról.

- Békéltető testület. A termékek minőségével, biztonságosságával és 
a termékfelelősségi szabályok alkalmazásával, valamint a szerződés 
megkötésével és teljesítésével kapcsolatos fogyasztói jogvita bíróságon 
kívüli, békés rendezése céljából az Ügyfél eljárást kezdeményezhet a 
lakóhelye szerint illetékes szakmai kamara mellett működő békéltető 
testületnél.

Jogviták rendezésére szolgáló oldal:

https://ec.europa.eu/odr

Tájékoztatjuk, hogy Ön velünk szemben fogyasztói panasszal élhet. 
Amennyiben az Ön fogyasztói panaszát elutasítjuk, úgy Ön jogosult az Ön 
lakóhelye vagy tartózkodási helye szerint illetékes Békéltető 
Testülethez is fordulni: a békéltető testület eljárása megindításának 
feltétele, hogy a fogyasztó az érintett vállalkozással közvetlenül 
megkísérelje a vitás ügy rendezését. Az eljárásra – a fogyasztó erre 
irányuló kérelme alapján – az illetékes testület helyett a fogyasztó 
kérelmében megjelölt békéltető testület illetékes.

A vállalkozást a békéltető testületi eljárásban együttműködési 
kötelezettség terheli.

Ennek keretében fennáll a vállalkozásoknak a békéltető testület 
felhívására történő válaszirat megküldési kötelezettsége, továbbá 
kötelezettségként kerül rögzítésre a békéltető testület előtti 
megjelenési kötelezettség („meghallgatáson egyezség létrehozatalára 
feljogosított személy részvételének biztosítása”).

Amennyiben a vállalkozás székhelye vagy telephelye nem a területileg 
illetékes békéltető testületet működtető kamara szerinti megyébe van 
bejegyezve, a vállalkozás együttműködési kötelezettsége a fogyasztó 
igényének megfelelő írásbeli egyezségkötés lehetőségének felajánlására 
terjed ki.

A békéltető testület hatáskörébe tartozik a fogyasztói jogvita bírósági 
eljáráson kívüli rendezése. A békéltető testület feladata, hogy 
megkísérelje a fogyasztói jogvita rendezése céljából egyezség 
létrehozását a felek között, ennek eredménytelensége esetén az ügyben 
döntést hoz a fogyasztói jogok egyszerű, gyors, hatékony és 
költségkímélő érvényesítésének biztosítása érdekében. A békéltető 
testület a fogyasztó vagy a vállalkozás kérésére tanácsot ad a 
fogyasztót megillető jogokkal és a fogyasztót terhelő kötelezettségekkel 
kapcsolatban.

A békéltető testület eljárása a fogyasztó kérelmére indul. A kérelmet a 
békéltető testület elnökéhez kell írásban benyújtani: az írásbeliség 
követelményének levél, távirat, távgépíró vagy telefax útján, továbbá 
bármely egyéb olyan eszközzel is eleget lehet tenni, amely a címzett 
számára lehetővé teszi a neki címzett adatoknak az adat céljának 
megfelelő ideig történő tartós tárolását, és a tárolt adatok változatlan 
formában és tartalommal történő megjelenítését.

A kérelemnek tartalmaznia kell

a fogyasztó nevét, lakóhelyét vagy tartózkodási helyét, 
a fogyasztói jogvitával érintett vállalkozás nevét, székhelyét vagy 
érintett telephelyét, 
ha a fogyasztó az illetékességet az illetékes békéltető testület 
helyett kérelmezett testület megjelölését, 
a fogyasztó álláspontjának rövid leírását, az azt alátámasztó 
tényeket és azok bizonyítékait, 
a fogyasztó nyilatkozatát arról, hogy a fogyasztó az érintett 
vállalkozással közvetlenül megkísérelte a vitás ügy rendezését 
a fogyasztó nyilatkozatát arra nézve, hogy az ügyben más békéltető 
testület eljárását nem kezdeményezte, közvetítői eljárás nem indult, 
keresetlevél beadására, illetve fizetési meghagyás kibocsátása iránti 
kérelemelőterjesztésére nem került sor, 
a testület döntésére irányuló indítványt, 
a fogyasztó aláírását.

A kérelemhez csatolni kell azt az okiratot, illetve annak másolatát 
(kivonatát), amelynek tartalmára a fogyasztó bizonyítékként hivatkozik, 
így különösen a vállalkozás írásbeli nyilatkozatát a panasz 
elutasításáról, ennek hiányában a fogyasztó rendelkezésére álló egyéb 
írásos bizonyítékot az előírt egyeztetés megkísérléséről.

Ha a fogyasztó meghatalmazott útján jár el, a kérelemhez csatolni kell a 
meghatalmazást.

A Békéltető Testületekről bővebb információ itt érhető el: 
http://www.bekeltetes.hu

A területileg illetékes Békéltető Testületekről bővebb információ itt érhető el: http://www.bekeltetes.hu/index.php?id=testuletek

Pest Megyei és Érd Megyei Jogú Városi Kereskedelmi és Iparkamara 
mellett működő Békéltető Testület 
(Pest Megyei Békéltető Testület)

Elérhetőségek

Telefon/Fax: 
(+36-1) 269-0703 
(+36-1) 784-3076 
(+36-1) 784-3149

E-mail cím 
pmbekelteto@pmkik.hu 
Levelezési cím: 
Pest Megyei Békéltető Testület 
1364 Budapest, Pf.: 81

-Bírósági eljárás: Ügyfél jogosult a fogyasztói jogvitából származó 
követelésének bíróság előtti érvényesítésére polgári eljárás keretében a 
Polgári Törvénykönyvről szóló

2013. évi V. törvény, valamint a Polgári Perrendtartásról szóló 1952. 
évi III. törvény rendelkezései szerint.

9. Megrendelés

9.1.Fizetési kötelezettséggel járó megrendelés!

A Felek közt, elektronikus úton kötött szerződés jön létre, melyet a 
szolgáltató iktat, utólag hozzáférhetővé teszi azt.

A vásárolt áruk lényeges tulajdonságait, jellemzőit, az áruk 
használatára vonatkozó utasításokat a konkrét árucikk információs 
oldaláról lehet megismerni. Ha a vásárlás előtt az áruval kapcsolatban 
kérdése merülne fel, ügyfélszolgálatunk készséggel áll rendelkezésére. 
Amennyiben a Webáruházunkban található bármely áru minőségével, alapvető 
tulajdonságával, használatával, használhatóságával kapcsolatban, a 
portálon közölteknél több információra van szüksége, kérjük forduljon 
bizalommal vevőszolgálatunkhoz. Vevőszolgálatunk adatait az előző 
pontban találja.

9.2. A vételár mindig a kiválasztott termék mellett feltüntetett bruttó 
ár.

9.3. A kiválasztott termék vételárát + postaköltséget a Partner a 
kiválasztást követően, Stripe használatával online kitudja fizetni a vételárat, bankkártyával a felhasználási feltételek itt találhatóak:  
A Partner tudomásul veszi, hogy utánvétes fizetési lehetőségre, illetve halasztott fizetésre mód és lehetőség nincs, tekintettel arra, hogy a Szolgáltató közvetítői szerepet lát el raktárkészlettel, termékkel nem rendelkezik.

9.4. A Weboldalról megrendelhető termékek árai változtatásának jogát a 
Szolgáltató fenntartja azzal, hogy a módosítás a Weboldalon való 
megjelenéssel egyidejűleg lép hatályba. A módosítás a már megrendelt 
termékek vételárát nem befolyásolja. Amennyiben a Szolgáltató minden 
gondossága ellenére hibás ár kerül a Webáruház felületére, különös 
tekintettel a nyilvánvalóan téves, pl. a termék közismert, általánosan 
elfogadott vagy becsült árától jelentősen eltérő, esetleg rendszerhiba 
miatt megjelenő "0" Ft-os vagy "1" Ft-os árra, akkor a Szolgáltató nem 
köteles a terméket hibás áron szállítani, hanem felajánlhatja a helyes 
áron történő szállítást, amelynek ismeretében a Partner elállhat 
vásárlási szándékától.

9.5. A megrendelést a Szolgáltató nem regisztrált és regisztrált 
Partnertől és csak akkor fogadja el, ha a Partner a megrendeléshez 
szükséges valamennyi mezőt maradéktalanul kitölti. (Ha a Partner 
valamely mezőt hibásan vagy hiányosan tölt ki, hibaüzenetet kap a 
Szolgáltatótól.) A Szolgáltatót a Partner által tévesen és/vagy 
pontatlanul megadott rendelési adatokra visszavezethető szállítási 
késedelemért, illetve egyéb problémáért, hibáért semminemű felelősség 
nem terheli.

9.6. Szolgáltató a Partner vételi ajánlatának (megrendelésének) 
megérkezését követően köteles az Partner részére a vásárlást 
elektronikus úton (e-mailben) visszaigazolni. Amennyiben e 
visszaigazolás az ajánlat elküldésétől számított 48 órán belül Partner 
részére nem érkezik meg, akkor a Szolgáltató ajánlati kötöttsége, 
illetve a Partner vásárlási kötelezettsége minden további feltétel 
nélkül, automatikusan megszűnik.

9.7. A rendelés visszaigazoló e-mailben a Partner megtalálja a rendelés 
számát, a vételár összegét, azt, hogy a megrendelést a Szolgáltató 
elfogadta, a számlaszámot, valamint minden egyéb, a megrendeléssel 
kapcsolatos lényeges tudnivalót. A Partner tudomásul veszi, hogy 
Szolgáltató a kiszállítást végző Magyar Posta esetleges késedelméért 
vagy a kiszállítás során bekövetkező esetleges károkért, hibákért 
felelősséget nem vállal. Vis major, mint például háborús események, 
természeti katasztrófa, sztrájk, üzemzavar, hatósági intézkedések, 
foglalás, vágányzár, beszállítók okozta termeléskiesés bekövetkezése 
esetén a Szolgáltató mentesül a szállítási kötelezettség és a szerződés 
szerinti szállítási határidő betartása alól. Ilyen esetben minden 
lehetőt elkövetünk, hogy a szállítást a lehető legrövidebb időn belül 
folytassuk.

10.Egyebek

10.1. A Weboldalon való vásárlás feltételezi a Partner részéről az 
Internet technikai és műszaki korlátainak ismeretét és a technológiával 
együtt járó hibalehetőségek elfogadását.

10.2. A Szolgáltató nem felelős semmilyen kárért, amely a Weboldalra 
való csatlakozás miatt következett be. A Partnert terheli a számítógépe, 
illetve az azon található adatok védelmének kötelezettsége.

10.3. A Szolgáltató a Partnerek által rendelkezésre bocsátott 
adatokat célhoz kötötten, kizárólag a szerződés teljesítése és a 
szerződés feltételeinek későbbi bizonyítása érdekében tárolja. A 
megrendeléssel és a jelen ÁSZF Elfogadásával együtt a nem természetes 
személy Partner kifejezett hozzájárulását adja ahhoz, hogy a Szolgáltató 
részére hírlevelet és egyéb reklámmegkeresést küldjön. A Szolgáltató a 
Partnerek adatait harmadik félnek nem adja ki, kivéve, ha a szerződés 
teljesítésekor a harmadik fél a Szolgáltató 
alvállalkozójaként/közreműködő jeként jár el. A Szolgáltató a Partnerek 
adatainak kezelésekor a személyes adatok védelméről és a közérdekű 
adatok nyilvánosságáról szóló 1992. évi LXIII. törvény mindenkor 
hatályos rendelkezései szerint jár el.

10.4. A Szolgáltató bármikor jogosult jelen ÁSZF feltételeit 
egyoldalúan, külön értesítési kötelezettség nélkül módosítani. Az 
esetleges módosítás a Weboldalon való megjelenéssel egyidejűleg lép 
hatályba. A már leadott megrendelésekre a leadáskori ÁSZF irányadó.

10.5. A szerződő Felek mindent elkövetnek annak érdekében, hogy az 
esetleges vitás kérdéseiket tárgyalások útján rendezzék. Amennyiben 
tárgyalásos úton nem lehetséges a jogvita rendezésére, szerződő Felek 
értékhatártól függően a Monori Járásbíróság, illetve a Budapest Környéki 
Törvényszék kizárólagos illetékességének vetik alá magukat.

10.6. Ezen általános szállítási feltételek magyarul készültek. 
Bármely idegen nyelvre történő fordítás esetén a magyar nyelvű változat 
az irányadó. A fentiekben nem szabályozott kérdésekben a 2013. évi V. 
törvény (Ptk.) és a mindenkor hatályos magyar jogszabályok rendelkezései 
az irányadóak.

Pénz visszafizetési garancia:

Az elutalt összeget késés esetén a forgalmazó által történt reklamáció elismerését követően haladéktalanul, de legkésőbb 14 munkanapon belül kerülnek visszatérítésre. Visszatérítést csakis bankszámlára tudunk elvégezni, lakcímre nem áll módunkban.

Bármilyen problémát észlel, rendeléssel, szállítással, termékkel kapcsolatban kérjük, hogy vegye fel ügyfél szolgálatunkkal a kapcsolatot az dermachom.hu@gmail.com email címen, legkésőbb 48 órán belül (munkanapokon) 
válaszolunk!

 

Jelen ÁSZF hatályos 2022.05.27.-től